It's a new dawn, a new day, a new life!






God eftermiddag folks! Idag har jag varit med finaste Anna och vi har gjort lite allt möjligt. Först bakade vi en kladdkaka som vi först trodde skulle gå åt skogen, för att liksom vad är: vispa tills det blir poröst? Förstår mig inte på sådana där baknings ord. Kan de inte skriva hur det ska se ut istället? Vi vispade iallafall lite hej vilt och det visade sig vara ett bra sätt då vi skulle smaka på kladdkakan. Kladdig och skit god var den! Så nu kan vi baka också, yeey. Vi hann också gå en sväng ute och jag lyckades få några fina foton på Anna, (hoppas att det var okej att jag la ut dem förresten). Jag tycker iallafall att dem blev fina! Så det så!

- Shannon xx

Kommentarer

Leave a comment here:

Your beautiful name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogaddress:

What you would like to say:

Trackback