Birds flying high, you know how I feel



Vaknade strax efter nio idag och började dagen med en skål gröt. Riktigt längesedan så det var mumsigt! Tog mig en dusch, åkte in till stan med min bror och gick till några secondhand butiker med paraplyer i luften och en hand på min hatt så att den inte skulle flyga iväg, den försökte typ fyra gånger. Efter det gick vi på bio och såg The Hunger Games som var helt okej tycker jag, påminner mig lite om Harry Potter (fast Harry Potter är mycket bättre).. kanske? I vilket fall som helst är det alltid lika kul att sitta i en biosalong.. man får en najs känsla, typ spänning/mysig/förväntansfull.. nåt sånt iaf! ;) Sedan åkte jag med min pappa och bror till flygplatsen där min bror flög tillbaka till London. Hoppas att ni mår bara bra! Förlåt för dålig uppdatering har ju inte varit hemma så mycket idag så det är därför, plus att mobilen dog på det! Pricken över i:et kallas det!

- Shannon xx


Kommentarer

Leave a comment here:

Your beautiful name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogaddress:

What you would like to say:

Trackback