aldrig mer ses vi.



saknar dig så obeskrivligt mycket. du betydde så mycket för mig. jag fattar inte att du är borta, det gick för fort, du var bara ynka sju år och jag hoppas att de var några fina år. jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, gråter nästan hela tiden, men nu börjar tårarna ta slut, jag orkar inte mer. om du bara kunde komma tillbaka? jag älskar dig så sjukt mycket. du kommer alltid att vara världens bästa katt.

vem ska nu ligga i mitt knä, göra mig glad när jag är ledsen, vara en sällskapssjuk liten katt, busa runt, göra hemmet till världens bästa, dricka från kranen och inte skålen, tugga sönder alla gosedjur, få den där extra ostbiten och smita ut?

R.I.P Nemo


Kommentarer

Leave a comment here:

Your beautiful name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogaddress:

What you would like to say:

Trackback