Only your real friends tell you when your face is dirty

Jag har fått världens största problem, och då menar jag verkligen det. Mina foton har tagit upp all plats på min dator (som har dåligt minne i och för sig) och nu kan jag typ inte göra någonting utan att den säger: ..kan inte utföra denna åtgärd pga minnet. Vänligen stäng ner andra program. JAG HAR INTE ENS NÅGRA PROGRAM UPPE! Så nu har jag lite smått panik. Nej seriöst, jättemycket panik! Tänk om.. datorn krashar och alla mina foton.. försvinner! Vore ju hemskt! :( Detta har lett mig till att: Snälla snälla, kan jag få en macbook i födelsedags present? (: Ge gärna tips på hur ni gör med era foton, det lär dröja tills jag får någon macbook. Nu måste jag plugga också. Livet är inte sådär värstans kul ibland. Men hoppas att ni har haft en fin dag iallafall! Och om ni är gå-och-lägga-mig-tidigt-personer eller stanna-uppe-lite-till-busar så får ni i vilket fall som helst sova riktigt gott! (: Kram xx <3

Kommentarer
Anonym säger:

Snygg bild!!! Love it <3

2012-02-27 | 21:35:05
Bloggadress: http://thelifeofadancer.blogg.se/
Olivia säger:

Heheh glömde skriva mitt namn... -.-'

2012-02-27 | 21:35:33
Ida säger:

Du kan ladda över alla bilder på ett USB- minne eller på en extern hårddisk. Då kan du alltid vara säker :D



Älskar dina bilder<3

2012-02-28 | 21:29:09
Bloggadress: http://Idazegna.blogspot.com
irma säger:

aa skaffa en extern hårddisk , sån har vi

för det finns alltid risk , vilken dator man än har att den krachar ... :)

puss på dig

2012-02-29 | 07:00:24
Bloggadress: http://irmaabesirevic.blogg.se/

Leave a comment here:

Your beautiful name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogaddress:

What you would like to say:

Trackback