the last day of my holiday


Godmorgon på er! Nu är jag inne på sista lovdagen och det är ju bara så suuuurt.. inte bara det, jag är hemma och är sjuk! Ute lättar det ju inte upp stämningen precis, snön håller på att smälta bort och man kan till och med se gräset, asså nej jag vill ha kvar snön! Aja nu får jag ta några bra saker med det hela: det är inte lika kallt, jag har mer tid till bloggen när jag är sjuk, och man får glass! haha. Men hoppas att ni har haft en riktigt bra lov och för de som har nu, ha ett bra lov ni med! (: Vad tycker ni om min nya header förresten?

Kommentarer
emelie säger:

Skit braa :DD!

2012-02-19 | 14:19:19
emelie säger:

Alltså om din nya header ^^

2012-02-19 | 14:20:32
shannon säger:

sv: tack så mycket emelie! (:

2012-02-19 | 17:02:34

Leave a comment here:

Your beautiful name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogaddress:

What you would like to say:

Trackback