some inspiration for spring 2012

Jag behövde lite inspiration i det här dystra vädret som har kommit till mig.. och kanske till er också? Iallafall.. Skorna, väskan och shortsen hittade jag på Monki, det andra (jackan, ringen, blusen och tröjan) kommer från Weekday. Hoppas att ni också fick lite inspiration, det är ju ganska färgglatt så i vilket fall som helst blir man ju lite glad.(: Jag är fortfarande hemma och det är riktigt jobbigt att förskylningen är så seeeg och konstig, men man får göra det bästa av situationen och därför ska jag sätta mig med en kopp te och hitta på något som inte kräver för mycket energi. Hoppas att ni är friska och glada, och att ni får en rolig dag trots det tråkiga vädret! (: xx

Kommentarer

Leave a comment here:

Your beautiful name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogaddress:

What you would like to say:

Trackback