I may say it was your fault, cause I know you could of done more - Naive, The Kooks




Heeeeeej goingar! Idag tog jag mig en sovmorgon och därefter åt jag en stor frukost, typ brunch, med smoothie, smörgås, ägg, och en kopp te såklart :) Gott! Och sen har jag inte hunnit med så mycket annat. Lyssnar på musik nu och bara njuter av att det är Sommarlov. Har ni sommarlov nu också? I eftermiddag ska jag dansa några timmar men annars är det inte mycket planerat. Wiiihooo, glömde nästan, det är ju fredag :) Ha det fiiiint  ♥

I have a little question for you.. Is there anyone who would like me to wright in English aswell? I'm half-English so it's no problem for me, and I don't wright loads either. Well, just tell me if you would like me to! Have a nice day ♥

- Shannon

Kommentarer

Leave a comment here:

Your beautiful name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogaddress:

What you would like to say:

Trackback