@ Lorensbergsteatern


Bjuder på bilden! xD

Igår, idag, imorgon och i övermorgon spenderar jag min tid på Lorensbergsteatern för att repetera och ha tre föreställningar. Idag har jag haft ett genrep som gick lite njaedijwfi , men ikväll är det PREMIÄR och det ska bli så kul! Var inte taggad förut men nu börjar jag bli det yeeey :) Just nu är jag hemma för att jag har paus inför ikväll. Har ätit lunch och nu ska jag vila en snabbis för att få den där extra energikicken! 

Ah just det... för er som inte förstod igår, så var det min födelsedag och jag fyllde femton år :) Känns inte direkt någon skillnad men hade en rätt så bra dag iallafall! :D Tack till alla som uppvaktade mig! ♥

- Shannon

Kommentarer
Olivia säger:

Hahaha OMG va fina vi e ;D Jag önskar oss alla lycka till ikväll! <3

2012-06-09 | 09:09:10
Bloggadress: http://thelifeofadancer.blogg.se/

Leave a comment here:

Your beautiful name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogaddress:

What you would like to say:

Trackback