Nu är det fredagsmyyys om det är så det sista jag gör!




Wiiiiihoooo! Veckan har kommit till sin höjdpunkt! Friday :D Ikväll kommer min syster hem med några vänner och det ska bli så kul för att det var typ jättelängesen vi sågs! Och imorgon kommer min bror hem från London som jag inte heller har träffat på jättelänge! JAG ÄLSKAR DENNA HELGEN! <3 Och på söndag ska jag äta fish and chips och jobba lite, kan det bli bättre? :D 

Det blir väl lite Let's Dance ikväll även ifall det inte är så bra och en Marabou Digestive, tog kort på en annan hehe men det är Digestive som gäller.. mmm! :P Imorgon ska jag dansa på Operan och sedan kanske göra ett reportage i stan, så då blir det lite fräscht med nya bilder på bloggen, grymt! :P Ha det underbart! <3


- Shannon xx

Kommentarer

Leave a comment here:

Your beautiful name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogaddress:

What you would like to say:

Trackback