oh happy days



Tanken med denna bild var inte särskilt stor, så inga slutsatser här ´hehe! Min text blir roligare!
Idag har jag varit på stan med en kompis och det var sååå kul! Vi åt på Jensens hehe, och sen tog vi varsin Frapino på Espresso House. Sedan tog vi en runda på stan, blev trötta (iallafall jag), och skildes åt. Det var jättemysigt! Men, dum som jag är så orkade jag inte ta med kameran, så inga roliga bilder tyvärr. Sånt är livet och nästa gång får man tänka att det alltid är bra att ha med kameran. Nu är jag jättetrött och jag orkar inte skriva mer! Ha en finfin LÖRDAG, det ska jag! Kram<3

Kommentarer
Anna säger:

Så går det när man nt har me kameran!! ;) <3

2012-03-17 | 18:37:35

Leave a comment here:

Your beautiful name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogaddress:

What you would like to say:

Trackback