If you don't know where you are going, any road will get you there.



Hej alla läsare! (: Just nu sitter jag med datorn i knät och gör lite olika saker.. som typ att kolla bloggar och göra lite tråkigt plugg. Idag har jag bara en teorilektion vilket var riktigt najs! Istället så träffades jag och några andra från klassen hemma hos mig för att börja filma till vårat nyhetsprogram med reklam, riktigt kul! Jag gillar verkligen sådana arbeten och vi ska också ut på stan och fråga helt random personer frågor! (: Det jobbiga är bara att klippa ihop allt sen men det kommer nog att gå bra! :P

Imorgon är det fredag 'LOVE IT' och sedan helg med roliga grejer. Längtar såå! Jaja, hoppas att ni mår riktigt bra och har haft en härlig dag! (:

- Shannon xx

Kommentarer

Leave a comment here:

Your beautiful name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogaddress:

What you would like to say:

Trackback