yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees, and happy birthday sister!




Äntligen får jag se vårblommor med egna ögon! Förutom att jag har tittat på blommor har jag inte gjort så mycket idag, vart vääääldigt trött. MIN DAG I KORTHET:
Jag har ringt och grattat min fina syster som fyller år idag GRATTIS GUMMAN!<3, handlat mat (världens roligaste grej), konstaterat att jag måste köpa nya strumpor för jag har nämligen hål i varenda en och här hittar ni mitt favoritmärke på strumpor, försökt göra lite läxa fast det har gått mindre bra, och ja, nu sitter jag här och skriver.
Kul dag eller hur? Nej inte direkt men det blir det iallafall en riktigt go middag och kanske lite bakning senare. 

Hur har eran lördag varit än så länge? (:

- Shannon xx

Kommentarer

Leave a comment here:

Your beautiful name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogaddress:

What you would like to say:

Trackback