IF YOU really WANT TO ACHIVE something, HAVE A clear MIND





Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.
Jag haft en bra dag förutom att jag är så trött att jag typ dör ,.  Men ska försöka lägga mig tidigare ikväll för att gå upp halv sju är inte sådär värstans kul  , och ha balett kl 8 på morgonen . mysigt . .  Men imorgon är det lite senare iallafall, kvart i 9 börjar baletten då (tror jag och hoppas!) .. yeeey "

Har ni det bra då ? Ifall ni känner att ni inte orkar mer och är trötta på skolan (vem är inte det?! xP) -  så är det bara att tänka att sommarlovet inte är långt borta .  Kommer bli så gryyyymt ! LÄNGTAR !

Fyller förresten 15 om ungefär en vecka .. NICE :) Fast tiden går så himla fort! Önskar att barndomen var längre för tänk liksom när man var fem år - man varken oroade sig eller tänkte på någonting . Livet var så enkelt då och nu är det så komplicerat . Men det är klart att det finns en massa fördelar med att bli äldre också :)

- Shannon

Kommentarer

Leave a comment here:

Your beautiful name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogaddress:

What you would like to say:

Trackback