bad things do excist, so that we can appreciate the good things



hej gott folk. förlåt för min sämsta uppdatering. var hos mormor & morfar i helgen, vilket betyder: no internet typ. såå det var typ därför. jag började den här veckan alldeles fint också, med att vara sjuk halva skoldagen. det innebar att jag missade dansen och det är inte kul att missa den. så nu håller jag på att kurera mig. (säger  man ens så haha) och jag måste bli frisk så fort som möjligt för det är så sjukt tråkigt att vara sjuk. inte sant? så jag satte på datorn och tittade på lite serier, som pris för det snurrar det nu runt runt runt. hoppas att ni har en bra måndag iallafall <3

XOXO

Kommentarer

Leave a comment here:

Your beautiful name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogaddress:

What you would like to say:

Trackback