I never said it was easy


@shaannoont, instagram

Tänkte berätta lite om vad jag har gjort de senaste dagarna.. då jag inte har bloggat - fy på mig.
I onsdags var jag på gymnasiemässan i Göteborg och försökte hitta ett gymnasium som skulle
passa mig. Det jag vill efter nian (som är mindre än ett år kvar tills - kan inte fatta!), är att
flytta till ett annat land och gå på en dansskola och plugga på distans. Jag vill mer än allt annat 
fortsätta med dansen och flytta utomlands är jag sjukt sugen på.. så det ska jag göra. 

I fredags åkte jag in till stan med min syster och mommi för att fixa ihop en liten present till vår bror.
Kl 18 postade vi iväg det till en lång adress i London. Sedan gick vi på jakt efter en höst/vinter jacka
och jag fann en jättefin som jag ska fota och visa er imorgon. Senare på kvällen gick vi till Cyrano och
åt den godaste pizzan jag någonsin provat. Eftersom det vart Kulturnatta så gick vi en runda i Haga också.
Mysigt!

XOXOX

Kommentarer

Leave a comment here:

Your beautiful name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogaddress:

What you would like to say:

Trackback