I'm a hopeless one


Old pic that my brotha took

Har varit typ världens onyttigaste idag hahah. Fast sånna dagar excisterar
faktiskt också. Pannkakor till frukost, värsta lyxen typ! och sen vart det skola.

 Halv nio satt jag där bakom skolbänken och försökte lära mig om kvadratrötter.
JUST HAVE TO LOVE LIFE. Och sen hade jag och mina classmates endast
en timma balett för att sedan bege oss till Stora Teatern inne i lilla staden.
Vi hade ett genrep på scenen där med belysning och allt så att vi visste vart
vi skulle stå och komma in o så vidare. Imorgon blir det föreställning!

Och sen ...... åkte jag hem och si sådär halv sju vart man hemma. 
Plus att jag smakade på min brownies som jag bakade igår.. och den
smakade som om den vart från ett jättebra café! nästan. hehehe men den
var såå goood. Med en stor kopp chai-té. <3
 
Jaooooo. Skrev jättemycket idag men what ever. I was in da mood! Ciao. 
Xx S

Kommentarer

Leave a comment here:

Your beautiful name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogaddress:

What you would like to say:

Trackback