Tea and sleep on my sunday

Hej fin fina ni! Åh vad jag har saknat att blogga här! Det är faktiskt grymt kul att blogga, bara så att ni vet.
Min vecka har varit helt fullpackad! Jag har dansat mycket mer än vanligt, druckit te, försökt hänga med bra i skolan, varit i stan, lyssnat på musik tjugofyra-sju och sovit.. men inte så mycket, måste bli bättre på det!

 I oktober tror jag att jag kommer kunna blogga mer, då har jag tid till det. Förhoppningsvis. Håller tummarna. 

BTW! Följer ni So you think you can dance? Det är så bra! Jag älskar det! Det går på söndagar 19.10 i kanal 5, så det har precis varit och jag kollade ju såklart på det varenda sekund. :) 

Love,
Shannon
 

Kommentarer

Leave a comment here:

Your beautiful name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogaddress:

What you would like to say:

Trackback