Matblogg nästa typ.

 
 
Kanske ska övergå till en matblogg så som jag håller på hela tiden haha! Nej, men det är faktiskt bara för att jag är sjuk och då har jag inte så mycket att ta kort på. Det är dock en fördel för er i detta inlägg, här får ni världens bästa och enklaste pannkaksrecept!
 
1 port.
1-2 bananer
1 ägg
1 tsk rågmjöl 
Vispa ihop allt tills bananen är mosad och smeten har blivit jämn och fin. Stek på låg värme med lite smör och lägg på lite kanel ifall ni gillar det. Servera med jordgubbar eller andra bär ev. frukt. Lägg på lite floursocker för utseendets skull. 
 PS: man kan skippa rågmjölet om man vill, jag tog bara i det för att pannkakorna skulle hålla ihop bättre. ♥
 
X        O       X       O

Kommentarer
Julia Svanqvist säger:

Gud men så gott det det såg ut!

Svar: taack! det var det också , du borde testa :)
None None

2013-04-24 | 20:49:00
Bloggadress: http://juliasvanqvist.blogg.se/
Emelie säger:

shit vad gott alltså. din blogg är så himlans fin, avlider typ. och ljuset i dina bilder, gaaa, hur gör du?

Svar: ja sjukt gott! åh jag blir så himla glad taack :) vet du vad, jag kommer att skriva ett inlägg om ljuset i bilderna inom kort så håll utkik bara! kram
None None

2013-05-03 | 18:48:21
Bloggadress: http://neonkids.blogg.se
Emelie säger:

Hej! jag provade och det var supergott verkligen, men mina höll ihop ganska dåligt, trots att jag hade mjöl i, något tips för hur jag ska göra till nästa gång? Jättefin blogg har du ! :)

Svar: åh, det är den enda nackdelen med dessa pannkakor. men det kan hjälpa att ta i något mer ägg (det håller ju ihop bra). jag tror också det handlar om att ha rätt låg värme och inte vända för tidigt. jag brukar också använda ett "plättjärn" för att få dem rundare, det är faktiskt det bästa tipset jag kan ge. hoppas att det går bättre nästa gång :) och tack så mycket! <3
None None

2013-05-14 | 15:49:23

Leave a comment here:

Your beautiful name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogaddress:

What you would like to say:

Trackback