tuesday.

 
 
Det är tisdag och jag är glad. Jag ska lägga mig väldigt snart för att vara utvilad till nationella prov i svenska imorgon. Jag har även köpt frukt som ska hålla mig fokuserad under tre timmar. Nåja, förut såg jag på senare delen av Jamie Oliver´s 15 min. meal, så bra! Man lär sig mycket av honom, tips om ni vill bli bra på att laga mat.. hahah
Nej nu ska jag ta en dusch innan jag lägger mig. Sov bäst och lycka till imorgon, till de som också är nior!
PS: ni har säkert märkt att jag nästan bara lägger upp svartvita bilder.. men åh är typ kär i det just nu! ni får stå ut med det hahah.. puss
XOXO

Kommentarer
Sofia säger:

så fin bild!

2013-02-06 | 12:09:48
Bloggadress: http://byfia.com

Leave a comment here:

Your beautiful name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogaddress:

What you would like to say:

Trackback