nyårslöften.

 
photos from my tumblr
 
1. Dina nyårs löften?
- komma i tid till skolan (har brutit det si sådär varje dag hittils hahah.. fy skäms)
- stretcha varje dag
- mindre sötsaker
- sova mer=orka mer
- kämpa allt för höga betyg, sista terminen i grundskolan nu ju!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Finns det någon som får dig att skratta varje dag? isåfall vem? 
hela min klass! den är kaos men samtidigt den bästa som finns. love you all! 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. Är du kär? 
no. 
******************************************************************************************************************************
4. Rutin du gör på morgonen och på kvällen? 
Jag stiger upp vid kvart i sju på morgonen ungefär och börjar med att sätta på vattenkokaren. Gör några knäckemackor och skär upp en apelsin eller någon annan frukt och sätter mig ner och läser tidningen/läxor med glasögonen på. Bra start på morgonen! (är alltid själv, mamma går tidigare). Sedan tvättar jag ansiktet/tänderna kanske duschar och efter det väljer jag kläder på en röd sekund eller i en evigt, det vet man aldrig. Innan jag ger mig av till skolan ger jag mitt matvrak till katt frukost.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag kommer hem runt 18-18.30 på vardagarna och då äter jag middag. Sedan duschar jag och sätter mig någonstans med läxor och en stor kopp kvällsté, vanligtvis blir det chaité. Samtidigt lyssnar jag på musik och kanske bloggar, kollar instagram/bloggar och kanske något kul på TV.. stretchar lite och ställer klockan på 6.30. 22:30-23.00 - sover jag som en stock!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5. Den finaste resan du vart på? Parisresan i våras. Så mysig miljö och jag upptäckte så många nya och fina platser. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
6. Det vackraste du vet? (: åh.. får tänka på denna fråga, vädligt svår, finns så mycket vackert i vår värld.
 
Här är svaren på de sista frågorna jag fick vid frågestunden. Hoppas att ni gillar't ♥
 
XOXO

Kommentarer
KT säger:

har sett att du slutar väldigt sent .. har du någon fritid?^^

Svar: när det är mycket plugg så blir det inte mycket fritid om man säger så.. men på helgerna brukar iallafall söndag vara helt fri och då gör jag typ allt jag inte brukar hinna göra. :)
None None

2013-02-02 | 11:13:35

Leave a comment here:

Your beautiful name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogaddress:

What you would like to say:

Trackback