if you don't know where to go, follow your nose.

 

home, home from my Oslo trip.
hoppas att ni har haft en underbar vecka. kallt har det vart men det är så fint på något sätt. när solen sticker fram lite då och då blir det ju bara ännu bättre, inte sant? 
min Oslo resa gick ju inte direkt som jag ville, kom inte in på skolan och fick därmed inte dansa mer än första dagen. tråkigt, men då vart det väl inte meningen att jag skulle gå i Oslo.. I'll find another place don't you worry :)
i fredags spenderade jag istället en dag på stan med min finfina vän Irma :). det var så fruktansvärt kallt så vi sprang in i nästan alla Karl Johanns butiker hahah.
åt gott och träffade våra andra kompisar på kvällen, myysigt! 
 
Nu är jag däremot rätt trött.. åkte med en buss kvart över åtta imorse så ska ta och gå till kojs nu. Good night guys..
 
XOXO

Kommentarer

Leave a comment here:

Your beautiful name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogaddress:

What you would like to say:

Trackback