My first answers.

 
 
1. Ditt bästa födelsedagsminne. 
När jag var 7 år tror jag. Vi åt en pannkakstårta och det var en perfekt sommardag och alla mina kompisar var på plats!
2. Vilka kompisar brukar du/tycker om att hänga med? 
Känns lite meningslöst att skriva ner dem, för ni vet inte vilka dem är tyvärr. Men hela min klass är go!
3. Varför skaffade du en blogg? ;) 
Jag skaffade en blogg för att jag ville dela med mig av mina fotografiska minnen men också för att jag själv skulle  bli bättre och lära mig mer om fotografi. Dessutom har jag alltid vart intresserad av att blogga, det är så kul!
4. Hur skulle du vilja att din framtid skulle se ut? 
Ojj vilken fråga.. för många är denna nog obesvarad men jag har faktiskt en rätt klar syn på det hela just nu. Jag skulle vilja komma in på en dansskola och sedan gå med i ett danskompani *dröm*. Tiden emellan skulle vara fylld med roliga påhitt, skratt och nya människor. Jag skulle fotografera fint när jag hade tid..
5. Din bästis elr bästisar? 
Helt ärligt har jag faktiskt aldrig gillat det där med "bästisar". Jag tycker om att vara med alla och inte bara en person, men såklart har man närmare vänner än andra. :)
6. Vad brukar du göra på fritiden?
Min fritid är rätt knapp, med tanke på att jag dansar i skolan till halv 6 varje dag.. Fast å andra sidan är det ju det jag vill göra på fritiden ;) Dock när jag har extra tid brukar jag fotografera, titta på film/bio, vara med vänner, stretcha, shoppa och en massa annat kul som jag inte kommer på nu haha :)
 
XOXO

Kommentarer
charlotte säger:

fint :)

Svar: åh tack så mycket!!
None None

2013-02-06 | 21:04:05
Bloggadress: http://charlotteholst.vimedbarn.se

Leave a comment here:

Your beautiful name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogaddress:

What you would like to say:

Trackback