Sunday happiness.

 
bildbrist igen, blev några knasiga foton på mig istället.
 
I ren läxväg har jag inte gjort mycket alls, förutom att jag har avlsutat min första novell.. men jag har haft en grymt bra helg! Dansade både igår och idag. Ikväll var jag på bio och såg baletten La Bayadére från Bolshoi teatern. Åh de är så himla duktiga! Blev så inspirerad och kan inte vänta tills jag står i ballet-salen imorgon! :)
Nåja.. Jo just det, jag håller på att göra om i mitt rum. Ny säng och så och ska försöka hitta någon fint överkast.. tänker mig ett vitt, stilrent och fint. Någon som har något tips? 
 
Hoppas att er helg har varit lika toppen som min, puss på er!
 
XOXO
 

Kommentarer

Leave a comment here:

Your beautiful name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogaddress:

What you would like to say:

Trackback