l i g h t s

 
 
 
 
 
 
Nu för tiden är jag ledsen för att sommaren snart är slut och glad för att ett äventyr väntar på mig. Jag åker om 4 dagar och har påbörjat packningen något, men det är ganska lugnt då det är mestadels kläder jag ska ha med mig. 
 
Idag kommer min mormor och morfar på besök, för att ta farväl. Åh, det känns lite sorgligt men jag kommer ju tillbaka på loven. Jag skrev ju att det var sista gången nere i Falkenberg (kom hem igår), men om jag är klar med packningen imorgon kommer jag att åka ner igen och spendera de sista nätterna där. Det skulle vara så kul!
 
Jag tror att jag är redo för Berlin efter det.
 
X     O     X    O

Kommentarer

Leave a comment here:

Your beautiful name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogaddress:

What you would like to say:

Trackback