yesterday

 

 
 
Hej kära ni,
Igår åkte jag in en sväng till stan och hittade efter många gångers provande, ett par älskade Levi's shorts! Åh, guuuud vad glad jag är!  Väl inne stan träffade jag min vän Anna, som nu är påväg till Polen på klassresa, lyllos henne! Aja... Sen träffade vi Irma, Tyra och Noah. Samtidigt hade det börjat (verkligen!) ösa ner med regn och vi blev så blöta haha. Man såg igenom mitt linne - märkte jag när jag kom hem haha och mitt hår fick sig en härlig dusch. Mysigt!
 Till kvällen kom min syster och vi lagade jättegod mat. Spenat-pasta, tzatziki, stekt sparris, paprika, lök och champinjoner och världens bästa ost - HALLOUMI. Seriöst, jag dör typ för halloumi! Efter det, framför TV:n med filmen Nathalie på, åt vi utsökta jordgubbar + passionsfrukt + en mörk mint choklad ruta.
 
BRA DAG, kallar jag det. Vad gjorde ni igår?
 
X      O      X      O
 

Kommentarer

Leave a comment here:

Your beautiful name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogaddress:

What you would like to say:

Trackback