weekly.

 
 
 
Insåg i onsdags att det endast är 99 dagar kvar i grundskolan för min del. Obeskrivlig lycka.
Och sen försökte jag övertyga mig själv att dagen skulle bli bra genom att skriva på den
frusna busskuren medans jag väntade på den käre bussen.
 
 
I söndags träffade jag en underbar hund, så himla gullig! Citatet är
ett jag har gått runt och sagt hela veckan, fråga mig inte varför.
 
 
 Min vän Olivia och jag på bussen hem från flygplatsen efter London. ♥ Saknar det redan!
Och sen som ni ser, åt jag "frozen yogurt" i Stockholm och det är bland det bästa jag har ätit!
 
 
 Såg Les Miserables, var ju ett MÅSTE eftersom jag älskare musikal, och besviken blev jag icke.
Sen har vi mina kompisar Noah och Irma på flyget till London, hahah (jag sa att de skulle göra
något kul och inte fejk-le.) 
 
 
 Min fina katt Kiara som lekte modell en morgon och ett nytt mobilskal från monki. (som nu är sönder. 
jag skulle bara böja det lite men då sa det snapp och plötsligt hade jag två fina halvor.
ibland älskar jag mig själv)
 
ig @shaannoont
 
Livet är fint imellan skolan och plugget och allt annat som "måste" göras. Jag älskar faktiskt livet.
 
XOXO
 
 

Kommentarer

Leave a comment here:

Your beautiful name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogaddress:

What you would like to say:

Trackback