sneakpeak on stage

 
 
 
 
SO HAPPY.
Jag har haft det så himla, himla bra! Jag älskar att ha föreställningar, även ifall det inte alltid går så bra som man hade önskat. Har typ haft ett konstant leende på läpparna de senaste dagarna. Jag fick dessutom rätt många bra bilder faktiskt, trodde absolut inte det, men är riktigt nöjd.
 Trots allt det roliga är det också sorgligt eftersom detta var, för oss i 9:an på Sv.balettskolan, våra sista föreställningar i Göteborg. Åh, kommer sakna allt! Trodde aldrig jag skulle säga det för att det har vart så otroligt jobbigt på sistone, men det kommer jag verkligen.
 Nu är jag kompledig i två dagar (skönt med lite vila). På onsdag börjar vi repetera danserna som vi ska göra i Stockholm på Operan den 8 juni. Det ska bli så, så kul!

X     O     X    O   

Kommentarer

Leave a comment here:

Your beautiful name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blogaddress:

What you would like to say:

Trackback